seminariokitharas

Ένα μουσικό τριήμερο "Μέρες Μουσικής Μέρες Κιθάρας" με "άρωμα Μάνου Χατζιδάκι" διοργανώνεται  για 4η συνεχόμενη χρονιά από το Έντεχνο Ωδείο και το σύλλογο φίλων μουσικής Εν Τεχνης στις 9-11 Ιουλίου 2019 στο Ηράκλειο.
 
Καλλιτεχνικός διευθυντής ο διεθνούς φήμης κιθαριστής -συνθέτης ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΜΠΟΥΝΤΟΥΝΗΣ .
Σεμινάρια, Διαλέξεις ,Ρεσιτάλ Διαγωνισμοί.
Συμμετέχουν κορυφαίοι καταξιωμένοι κιθαριστές σε Ελλάδα και εξωτερικό Γιαννόπουλος Γιώργος,Καρακατσάνης Ανδρέας,Κονιδάρης Σπύρος,Κογκάκης Μανόλης,Μαστοράκης Γιώργος,Νικολάου Μαίρη,Ραζή Μάρω ,Σουρβίνος Μιχάλης Φραγκιαδάκη Ελευθερία.
 
Ο Κατασκευαστής κιθάρας Αριστείδης Παπουτσάκης προσφέρει  Κιθάρα  αξίας 2.000€  που θα δοθεί ως Ά βραβείο στο διαγωνισμό κιθάρας στην κατηγορία των σολιστ.
Προσκαλούμε όλους τους νέους κιθαριστές να συναντηθούν να μελετήσουν να ερμηνεύσουν μουσική να διδαχθούν από σπουδαίους καθηγητές να λάβουν μέρος σε διαγωνισμούς να ανταλλάξουν εμπειρίες σε αυτό το Μουσικό τριήμερο "Μέρες Μουσικής - Μέρες Κιθάρας"9-11 Ιουλίου
Πληροφορίες στη γραμματεία του Έντεχνου Ωδείου στο τηλέφωνο 2810 312741

ergastiriofon

Οι ''Μέρες Μουσικής'' που διοργανώνονται από το Έντεχνο Ωδείο 9-12 Ιουλίου φιλοξενούν τον Σπύρο Σακκά με τους συνεργάτες του.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ  ΦΩΝΗΤΙΚΟΥ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.

 
Η Φωνή στην ποίηση, το  τραγούδι,  στους  εκπαιδευτικούς  και στους......κανονικούς  ανθρώπους!!
 
Συνεργάτες 
Νατάσσα  Ζουκα. ( Κίνηση, Αυτοσχεδιασμός, Θεατρικό Παιχνίδι)
Ταξιάρχης Χάνος.  (Σωματικός σχεδιασμός, Αναπνοή, Έρευνα  Σωματικού Ήχου)
Σπύρος Σακκάς  (Υπεύθυνος Εργαστηρίου, Έρευνα Φωνής, Ατομικά μαθήματα, Ηχητικοί Αυτοσχεδιασμοί, Ρεπερτόριο)
ΣΠΥΡΟΣ ΣΑΚΚΑΣ
 
 
Γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στο Ωδείο Αθηνών (μονωδία με τον Κίμωνα Τριανταφύλλου και με την Μαρίκα Καλφοπούλου - δίπλωμα 1963). Συνέχισε τις σπουδές του στο Μοτσαρτέουμ του Σάλτσμπουργκ (1963-67), με τον Μαξ Λόρεντς (μονωδία – όπερα) και τον Πάουλ φον Σιλάφσκυ (lied – ορατόριο). Με το πέρας των σπουδών του έζησε και εργάστηκε στο εξωτερικό για 40 χρόνια.
 
Παγκοσμίως γνωστός και αγαπητός για τις ξεχωριστές και επιτυχημένες πρωτοποριακές ερμηνείες του σε όλα τα είδη της φωνητικής και τραγουδιστικής μουσικής έκφρασης, συμμετέχει συχνά στα μεγαλύτερα μουσικά κέντρα του κόσμου, σε διεθνή φεστιβάλ, όπερες και συναυλίες, ερμηνεύοντας το τραγούδι σε όλες τις μορφές του (lied, όπερα, σύγχρονο), από την εποχή του μεγάλου πολιτισμού - της Αρχαίας Ελλάδας- μέχρι σήμερα.
 
Διέπρεψε ιδιαίτερα στο Γερμανικό Lied όπου έχει τραγουδήσει σχεδόν το μεγαλύτερο μέρος όλων των έργων των μεγάλων συνθετών του 18ου, 19ου και 20ου αιώνα, καθώς και τα σημαντικότερα έργα στο έντεχνο τραγούδι του υπόλοιπου δυτικού πολιτισμού, συμπεριλαμβανομένης της Αμερικής.
 
Οι ερμηνείες του στο έντεχνο και ποιητικό τραγούδι στάθηκαν μοναδικές, αφού του χάρισαν την μεγάλη ανταπόκριση του κοινού και την αναγνώριση του παγκοσμίου τύπου στην πρωτοπορία και την δεινότητα της φωνής του, η οποία έχει ήδη χαράξει νέους δρόμους στην ερμηνεία του Lied.
 
Έχει τραγουδήσει με τις μεγαλύτερες ορχήστρες του κόσμου όπως, Philharmonia, B.B.C, London Symphony, Mozarteum and Camerata Academica (SALZBURG,) B.R Symphony (Muenchen), Nouvelle Orch. Philharmonique, Toscanini Orch. Boston Orch. New York, e.t. και μαέστρους όπως, R. Kempe, J. Keilberth, R. Kubelik, J. Metha, P. Eotvos, M. Janovsky, E.P. Salonen, M. Tabachnik, και πολλους άλλους. Το μοναδικό του ταλέντο στην σύγχρονη μουσική και στην πρωτοπορία της τέχνης, έκανε πολλούς διάσημους συνθέτες να γράψουν έργα, ειδικά για την φωνή του, J. Cage, G. Crumb, Ιάννης Ξενάκης, [[Τζω Τάβενερ], R. Koering, G. Apergis, Γιάννης Χρίστου, W. Rihm, Θεόδωρος Αντωνίου, Γκιέργκι Λίγκετι, G. Bialas, Γιώργος Κουρουπός, W. Killmayer, W. Hiller, Νίκος Μαμαγκάκης, Μάνος Χατζιδάκις κλπ.
 
Καθοριστική ήταν η συνεργασία του με τον Μάνο Χατζιδάκι και μια φιλία από το 1961 έως τον θάνατο του συνθέτη, έργα του οποίου ερμήνευσε με τον ίδιο στο πιάνο και στο Pontium, σε 250 και πλέον συναυλίες σε όλον τον κόσμο. Ο Ιάννης Ξενάκης, επίσης στενός φίλος και συνεργάτης επί 30 χρόνια και επιστήμονας ο οποίος ερεύνησε με τον Σακκά τις δυνατότητες του ανθρώπινου σώματος και της φωνής του, συνέθεσε για τον Σπ. Σακκά τα μοναδικά σολιστικά έργα για φωνή, "AIS" 1981, "Pour Maurice" 1984, «Κασσάνδρα» 1988, «Θεά Αθηνά» 1992, ενώ είχε αρχίσει την προετοιμασία του «Προμηθέα», χωρίς όμως να τον προλάβει.
 
Ο Σπύρος Σακκάς έχει τραγουδήσει πάνω 500 παγκόσμιες πρεμιέρες σύγχρονων μουσικών έργων (όπερες, μουσικό θέατρο, συναυλίες), από τις οποίες τουλάχιστον οι μισές γράφτηκαν για την φωνή του. Ο Σπ. Σακκάς σκηνοθετεί όπερες, μουσικό θέατρο, μονοδράματα, στην Ελλάδα, Γαλλία, Γερμανία, Η.Π.Α. και διευθύνει διεθνώς πολλά προγράμματα-εργαστήρια-έρευνες για την ανθρώπινη φωνή, σε σχέση πάντα με την σωματική και ψυχική δραστηριότητα. Ίδρυσε στις Η.Π.Α, το 1973, το εργαστήριο φωνητικής έρευνας το οποίο διευθύνει έως σήμερα, ενώ από το 1985 μετονομάστηκε στην Αθήνα σε «Κέντρο Φωνητικών Τεχνών» (Κ.Φ.Τ.) και μέχρι σήμερα εξακολουθεί να ερευνά και να συλλέγει σημαντικές «πληροφορίες» και πρακτικές φωνητικής αγωγής, που αφορούν στο πολύ σκοτεινό μέλλον της ανθρώπινης φωνής.
 
Δίδαξε φωνητική αγωγή και φιλοσοφία του ανθρώπινου ήχου στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1994–2002). Επίσης, στο «Καθολικό Πανεπιστήμιο» Washington DC (1973-1977), στο Πανεπιστήμιο «Παραστατικών Τεχνών» της Φιλαδέλφειας (1977-1991) και στα Πανεπιστήμια της Βοστώνης και στο Salt Lake City. Το Κ. Φ. Τ., έχει παρουσιάσει πολλές μουσικοθεατρικές παραγωγές και ερευνητικά προγράμματα στον ποιητικό και θεατρικό λόγο παγκοσμίως. (Αντιγόνη 1991 και 2006, και «Πέρσες» 1999, με τον Λ. Βογιατζή. «Φωνές του μύθου – Φωνές του οίστρου» 1996 και «Χρησμολογία» (Φεστιβάλ Αρχαίου Δράματος Δελφών), «Υπό το ίσον φως» 1997 (Πολ. Πρωτεύουσα Θες/κης), «Επτά Θανάσιμα Αμαρτήματα» Λυρική Σκηνή Αθήνα (2009-2010). Επίσης έχει σκηνοθετήσει στη Λυρική Σκηνή τις όπερες «Προφορική προδοσία» του Μ. Κάγκελ (1995) και « Η μάσκα του κόκκινου» του Δ. Μαραγκόπουλου (1999).
 
Υπήρξε μακροχρόνιος συνεργάτης του συνθέτη Ιάννη Ξενάκη, ο οποίος τον επέλεξε για την ερμηνεία πολλών συνθέσεών του

seminario pianou

 

Σεμινάριο πιάνου με τον διακεκριμένο σολίστ πιάνου Διονύση Μαλλούχο στο Έντεχνο Ωδείο 6 και 7 Απριλίου 2019.

 
Δηλώσειςκαι πληροφορίες στη γραμματεία του Έντεχνου Ωδείου στο τηλέφωνο 2810 312741 Διονύσης   Μαλλούχος

Ξεκίνησε μαθήματα πιάνου στο Εθνικό Ωδείο με τη Θάλεια Μπαχά. 
Συνέχισε τις σπουδές του στο Ωδείο Αθηνών, απ΄ όπου και πήρε Δίπλωμα το 1987, στην τάξη του Γιώργου Αρβανιτάκη.  Με την υποστήριξη των ιδρυμάτων  «Αλέξανδρος Σ. Ωνάσης» και «Αδελφών Π. Μπάκαλα» μελετά κοντά στους Μarta Gulyas και Istvan Gulyas, στην Ακαδημία Μουσικής «Ferenc Liszt» της Βουδαπέστης (1988-91).
    Έχει εμφανισθεί στις σημαντικότερες αθηναϊκές αίθουσες, σε πολυάριθμα Φεστιβάλ (Πεντέλης, Κερκύρας, Ηρακλείου Κρήτης, Σάμου, Σύρου, Τήνου, Νάξου, Αίγινας, Πάτμου, Kορώνης, Μάνης, MuSifanto Σίφνου κ.α.),  στη  Θεσσαλονίκη, την Πάτρα   και  πολλές  άλλες πόλεις της  Ελλάδας,  καθώς  και  στο  Μόντε   Κάρλο, τη Γερμανία (Βερολίνο), τις Η.Π.Α.  (Νέα Υόρκη,  Ατλάντα, Nashville, πανεπιστήμια Princeton, Rutgers, Indianapolis), την Abuja της Νιγηρίας, στο Φεστιβάλ της 
Bevagna και στη "Villa Reale" της Monza στην Ιταλία, στη Βουδαπέστη, τοΕstergom και άλλες πόλεις της Ουγγαρίας, κ.α., σε ρεσιτάλ και συναυλίες μουσικής δωματίου.
     Ιδρυτικό μέλος του οργανικού συνόλου Επτάηχον (2013).     
Εχει συμπράξει ως σολίστ με την Κρατική Ορχήστρα Αθηνών, την Καμεράτα Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Αθηναίων, τη Συμφωνική Ορχήστρα του Δήμου Θεσσαλονίκης, την Εθνική Συμφωνική Ορχήστρα Νέων, την ορχήστρα Sinfonietta Αθηνών, την Ορχήστρα Δωματίου του Δήμου Αθηναίων και την Ορχήστρα Εγχόρδων “Franz Liszt” της Ουγγαρίας 
(Ηρώδειο, Φεστιβάλ Αθηνών ΄93). 
    Η δισκογραφική του παραγωγή περιλαμβάνει ποικιλία έργων για σόλο πιάνο και μουσικής δωματίου, Ελλήνων και ξένων συνθετών, στις εταιρείες ΕΜΙ, SONY, Subways Music, IRIDA Classical και UTOPIA-Mικρή Άρκτος.
    Υπήρξε επί πολλά χρόνια συνεργάτης της Φραγκίσκης Καρόρη-Ψαχαροπούλου στην τηλεόραση της ΕΤ-1, ως  σεναριογράφος, παραγωγός και παρουσιαστής  τηλεοπτικών μουσικών εκπομπών με έμφαση στον εκπαιδευτικό και ενημερωτικό χαρακτήρα, σε σχέση με τα παιδιά και τους νέους [«Ο Κόσμος της Μουσικής»,   Διεθνείς Μουσικοί Διαγωνισμοί, το «Παιχνίδι του μαύρου και του άσπρου» (1984-92),  «Νέα και Νότες» (1994-95)]. 
     Από τον Απρίλιο του 2003 παρουσιάζει ραδιοφωνική εκπομπή στο Τρίτο Πρόγραμμα της ΕΡΑ («Όλα τα Πρωινά του Τρίτου», πρωινή ζωντανή ζώνη).
    Με τριακονταπενταετή πείρα στη διδασκαλία του πιάνου, είναι σήμερα καθηγητής στο Αττικό Ωδείο και συντονιστής του μετεκπαιδευτικού σεμιναριακού κύκλου «Πιάνο Χωρίς Σύνορα». Παράλληλα, δίνει masterclasses στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Κοζάνη, τη Σίφνο, τη Νάουσα, το Ηράκλειο Κρήτης και πολλές άλλες πόλεις της Ελλάδας, σεσυνεργασία με τοπικούς φορείς και Ωδεία. 
    Διετέλεσε καλλιτεχνικός διευθυντής στο Διεθνές Σεμινάριο Μουσικής Κοζάνης και στο MuSifanto, το Μουσικό Φεστιβάλ της Σίφνου.
    Από το 2007 ως το 2015 δίδαξε "Αγωγή της Μουσικής" στην Ανώτερη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου  και από το 2009 ως το 2015 ήταν διευθυντής στο Δημοτικό Ωδείο Καλαμάτας.   
   Είναι πτυχιούχος Χημικός Μηχανικός του Ε.Μ.Πολυτεχνείου και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου του Ε.Κ.Πανεπιστημίου Αθηνών (διετές διατμηματικό μεταπτυχιακό πρόγραμμα Τμήματος Μουσικών Σπουδών και Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ «Μουσική Κουλτούρα και Επικοινωνία»).
   Από τον Φεβρουάριο του 2016 μέχρι τον Απρίλιο του 2018 ήταν Συντονιστής του Τρίτου Προγράμματος της Ελληνικής Ραδιοφωνίας.

 

vocalworkshop

Με ένα ιδιαίτερα πρωτότυπο διήμερο ''VOCAL WORKSHOP'' από τη Μαρίνα Σάττι ξεκινάμε τα εκπαιδευτικά μας προγράμματα για το σχολικό έτος 2017-2018.

Πληροφορίες καθημερινά στη γραμματεία του ωδείου 11.00-13.00 και 17.00-21.00

seminariotrompetas

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΡΟΜΠΕΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΛΑΣΚΑΡΙΔΗ!

Η τάξη τρομπέτας του Έντεχνου Ωδείου με υπεύθυνη καθηγήτρια την κυρία Deni Skandalaki υποδέχεται τον κύριο Laskaridis Giorgos διακεκριμένο σολίστα και κορυφαίο τρομπετιστα της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης σε ενα διήμερο σεμινάριο εφ' όλης της ύλης. Το σεμινάριο απευθύνεται τόσο σε σπουδαστές χάλκινων πνευστών ολων των επιπέδων μουσικής εμπειρίας, όσο και σε επαγγελματίες μουσικούς χάλκινων πνευστών οργάνων.